Jak nakupovat

Doprava a platby

Doba dodání je 1-2 dny od objednání:

  • Doprava zdarma při nákupu nad 1200 Kč
  • Objednávky vytvořené v pracovní den do 10:00 expedujeme v drtivé většině ještě týž den
  • V případě platby bankovním převodem je potřeba počítat se zdržením, objednávku odesíláme ihned po připsání platby na náš účet
  • Uvedené ceny jsou včetně DPH

Volba způsobu přepravy v ČR:

  1. Osobní odběr Praha 2, Hair Point,Uhelný trh 3........0 Kč
  2. Česká pošta - Balíkovna.....................................................59 Kč
  3. Česká pošta – Balík do ruky.............................................89 Kč
  4. PPL .....................................................................................................99 Kč
  5. Zásilkovna.....................................................................................62 Kč
  6. Ekologické balení.....................................................................29 Kč

Volba způsobu platby v ČR:

  1. Hotově............................................................................................... 0 Kč
  2. Platba kartou při osobním odběru.................................0 Kč
  3. Platba kartou online..................................................................0 Kč
  4. Bankovní převod.........................................................................0 Kč
  5. On line paltba Apple Pay .....................................................0 Kč
  6. Dobírka.............................................................................................29 Kč

 

Dodatečné informace týkající se způsobu přepravy

pastedGraphic.png Česká pošta

- u České pošty lze platit (pokud zvolíte dobírku) hotově i platební kartou*
*Platba kartou zatím funguje pouze ve větších městech a je tedy možné, že ne vždy bude možné platbu kartou využít.
- zasíláme Balíkem Do ruky (viz https://www.postovnibaliky.cz/balik-do-ruky/)
- zasíláme také Balík Do balíkovny (viz https://www.postovnibaliky.cz/balik-do-balikovny/)
- v den, kdy si česká pošta převezme balíček, dorazí Vám ve večerních hodinách e-mail, ve kterém naleznete číslo balíčku, adresu doručení, předběžný den a čas doručení, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky
- v den doručení obdržíte sms a e-mail od přepravce
v sms naleznete následující informace: Přesné časové rozmezí, kdy bude balíček doručován, číslo balíčku a adresu, na kterou bude balíček doručován
V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: přesné časové rozpětí doručování balíčku (většinou 8-14h), číslo balíčku, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky.
- balík Vám doručí na uvedenou adresu, pokud Vás na ní nezastihnou, uloží jej na Vaší poště
- na poště je Balík Do Ruky uložen 7 dní, pokud nestihnete balík vyzvednout, můžete si na poštu zavolat a bezplatně Vám balík uloží dalších 7 dní (vždy se jedná o kalendářní dny), nebo zažádat o opakované doručení na Vaši adresu. Vše lze také vyřídit online ZDE: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/UvodniStrankaPokracovat.action
- pokud si objednávku nevyzvednete, vrací se zpět k nám
- telefonní kontakt na Zákaznickou linku České pošty je 800 104 410, další kontakty naleznete ZDE (www.ceskaposta.cz)

pastedGraphic_1.png Zásilkovna

- Zásilkovna.cz je firma, jež provozuje výdejní místa po celé republice, kde je možné si objednávku vyzvednout
- výdejní místa najdete ZDE nebo na www.zasilkovna.cz/kde-nas-najdete
- při dobírce máte možnost platit hotově, případně platební kartou (platební kartou lze platit pouze na vybraných pobočkách – Má-li tuto možnost právě vámi zvolená Zásilkovna zjistíte zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky po rozkliknutí detailu vámi vybraného výdejního místa)
- jakmile Zásilkovna obdrží data k odesílání zásilky, dorazí Vám e-mail, který Vás informuje, že dopravce čeká na předání balíčku od obchodu a následně jej bude doručovat na určité výdejní místo, které si v e-mailu můžete zkontrolovat. V e-mailu také naleznete odkaz na sledování zásilky
- V den, kdy je zásilka doručena na konkrétní výdejní místo Zásilkovny dorazí Vám sms a e-mail. V sms naleznete heslo pro vyzvednutí zásilky, číslo zásilky, adresu pobočky a její otvírací dobu. V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: číslo internetové objednávky, heslo pro vyzvednutí zásilky, datum do kdy si musíte zásilku vyzvednout (5 dní), adresu pobočky a její otvírací dobu.
- pokud si objednávku nevyzvednete během prvních 5 dnů, přijde vám sms oznamující váš poslední den uložení zásilky na zvoleném výdejním místě
- prodloužit si možnost vyzvednutí objednávky máte o 1 kalendářní den, stačí zavolat na tel. číslo 266 610 588 nebo zaslat e-mail na info@zasilkovna.cz (uveďte prosím své jméno, ID Vaší objednávky a adresu pobočky, na které máte objednávku uloženou)
- pokud si objednávku nevyzvednete vůbec, vrací se zpět k nám
- telefonní kontakt na Zásilkovnu je +420 216 216 516 (pracovní doba: PO - PÁ 8:00 - 18:00), další kontakty naleznete ZDE (www.zasilkovna.cz)

 

Dodatečné informace ohledně způsobu platby

pastedGraphic_2.png Dobírka


- klasický způsob zaplacení objednávky při doručení
- u všech našich přepravců lze platit dobírku hotově, případně platební kartou - GLS, Česká pošta, Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa)
- za dobírku účtujeme extra 29,- Kč jelikož i u přepravců je dobírka dražší

pastedGraphic_3.png Bankovní převod


- platba převodem z Vašeho účtu na náš účet ve Fio bance (2201930879/2010)
- bankovním převodem lze platit u všech způsobů přepravy (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)
- počítejte s cca 1 dnem zpoždění, než je částka připsaná na našem účtu ve Fio bance
- online bankovní převod a expresní bankovní převod je umožněn díky platební bráně*

 

pastedGraphic_4.png Hotově (nebo platební kartou) při osobním odběru

- v Salonu Hair Point je možné platit hotově i platební kartou

 

pastedGraphic_5.png Platba kartou

- platební kartou je možné platit na eshopu i na výdejním místě
- platební kartou se dají také platit dobírky u přepravce GLS, Česká pošta, Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa)
- na výdejním místě máme máme klasický platební terminál
- za platbu kartou Vám neúčtujeme žádný příplatek
- na eshopu se dá platit platební kartou díky platební bráně. Provozovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s. s kontaktem:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Zpět do obchodu